Barmhärtighetsmord

Hej darlings!

jag vet att det är sjukligt dåligt uppdaterat, men det blir lätt så. har inte känt att jag har haft något alls att säga till någon. Varit allmänt nedstämd åså.

I lördags så var jag och mina bästa ute på vischan och lalade lite åså. jag har förresten fått "åså" på hjärnan.. säger det jämt! det är typ som med "typ" - man säger det till allt!
I alla fall. sen så lyckades jag skada foten i söndags och fråga mig inte hur jag gjorde, det gick lite av sig självt trorja. Slog i nån nervgrej så jag har haft ont sen dess.

I måndags fick jag träffa läkaren som bestämde att jag skulle vila foten mycket och inte anstränga mig.
Men så skulle jag ju till Stockholm med klassen på tisdag så det gick ju lite som det gjorde.
haha, gick! nu va jag ju rolig!
under dagen lyckades jag göra nåt med ena tån så när jag kom hem grinade jag nästan av smärta. Men det gick bra och sen när jag skulle hem från skolan igår så lyckades jag köra in en vass gren i benet, vilket resulterade i ett långt fint köttsår och ett par nya tights totalförstörda.

Sen dess har jag legat hemma och sovit/kollat film och tyckt synd om mig själv, sprungit fram och tillbaka till toan i tron om att jag ska spy av min halsbränna - inte kul. medecinen (stavas?) vill inte hjälpa mig och jag har bestämt mig för att köra på med barmhärtighetsmord på mina halsmandlar om dom inte ger sig snart.

Nu blev det ju nästan en såndär "bok" som alla snackar om!

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: