don't let the sun go down on me!

Hej babers!

jag vet, jag är väldigt klichig i rubrikerna.

nu har halva mitt påsklov gått och imöra blire Ullared med mamma och syster, ska shoppa loss som bara den trorja, haha! Kommer nog inte kunna blogga någe därifrån, om jag inte får låna mini-laptop av min pontus. Men jag kommer ju hem på lördag och jag har några förinställda inlägg åt er!

I fredags och lördags så hade jag myskväll med ponta och på söndag så övningskörde jag i trafik första gången!
men i måndags och igår så har jag och min superdarl Ronja --> ronnyvafan.blogg.se schtekt i solen och gjort lunch, druckit några kalla cider/öl. jättemysigt!

Mitt resultat; fräknig. och möjligtvis en svag rodnad på armarna. kul? nej.
Ronja däremot är nästintill neger (i alla fall om man jämför med mig)

Gissa benet?




God mat blevre i alla fall!

/pous


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: