ibland undrar man.

jag förstår mig inte på folk ibland. Oftast kan jag känna att jag är jävligt bra på att läsa av hur folk fungerar åså men ibland altså. då undrar man fan..

Min pappa har lovat mig i över en vecka att vi skulle ut och övningsköra idag nångång men först skulle vi fixa lite i trädgårn åså. Sen efter ca 3 timmar så frågade jag honom om vi skulle ta en sväng och då säger han att vi kanske ska skita i det för han vill göra massa annat istället. under dessa 3 timmar har jag krattat löv och skit och plockat grenar åså medan han har pratat i telefon/med grannar och läst en tidning. menja. sen kom min farmor och hjälpte mig litegranna med krafsandet och plockandet. Efter ett tag så går jag och farmor in för att fixa lite i köket och farmor råkar ha ut nått geggigt ur sopptunnan, som pappa kommer in efter någon minut å ber mig torka upp, vilket jag gör. sen går vi ut i några timmar igen och nu när vi kommer in så får pappa psykbryt på mig för att jag hade missat en fläck eller någe?

jag orkar inte med människor snart. flyttar upp till nån jävla hydda långt åt helvete så kan zombiesarna få ta dom.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: