what a wonderful morning in my life ~

Häj lövaz!

Idag har varit så fruktansvärt bra! hunnit med massor, haha.
Imorse vaknade jag visserligen med sveriges magsmärta, men det gick över tack och lov. Och vädret har inte heller varit det bästa.
Jag drog in till stan vid tolvtiden för att träffa min kusin som jag inte träffat på 8 år. Lite pirrigt och nervöst men det gick jättebra och vi klickade verkligen som förr åså! Först käkade vi lite lunch bara vi två, sen träffade vi hennes mamma och tog en fika. Efter det blev det en liten shoppingsväng på stan, jättemysigt!

Vid halv tre var jag tyvärr tvungen att lämna min kusin och hennes mamma för gå på min sista lektion men den va drygt nog inställd, så då satt jag och väntade på min andra kusin så vi kunde ta sällskap till bussen!
väl hemma så fick jag ett panik-sms från en vän som behövde hjälp med att slinga håret så jag åkte dit och hjälpte henne, menja.. det blev det väl kanske inte asabra? haha!

just nu ligger jag och lyssnar på Ace of Bace - Wonderful morning och fryser under täcket. Brr.
Hoppas ni hade en jättebra dag!

/pous

KOMMENTARER


joho, apbra bliddere juuuuuuuuuuu! <3

2011-04-15 // 23:11:25

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

kram

2011-04-18 // 20:13:08
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: