For the record - At least I tried.

Gissa vem som klarade teoriprovet? Hähäh.

förövrigt pluggar jag röven, hjärnan och allt annat man kan plugga av sig just nu. Hoppas på att ha 3arbeten kvar i början på nästa vecka så nu kör jag stenhårt.

fullspäckat schema framöver, kan ju ge er lite heads up så att säga, in case of radio silence. (har skrivit Eng C uppgifter i ca 1timme. It catches I might say)

Fredag: Plugg/skola. Pålsboda för födelsedagsbak och mys. Packning.
Lördag: Tåg till sthlm/mami. Julbord. Myskväll (antagligen i ren och skär matkoma)
Söndag: Tåg hem igen. Plugga. Kanske övningsköra lite. Ev också tvinga någon att spendera natten med mig då jag blir med ensamt hus tills måndagen.
Måndag: Skola/plugga. Hem till kusin som just har flyttat hemifrån! Umgås lite med farmor.
Tisdag: Uppkörningen (Nervös_som_fan.ja). Plugga. Handla mat/ingredienser till julbak. Kusin med tillhörande far (för mig farbror) kommer på besök.
Onsdag(if körkort): Plugga/skola. Ikea. Ev. vara chaffis. Slå in julklappar.
Onsdag(if not): Plugga. Slå in julklappar. grina lite.
Torsdag(if körkort): Skola. hämta syster i Västerås(Strömsholm). Julbaka och mysa.
Torsdag(if not): Skola. Julbaka och gråta en skvätt.
Fredag(if körkort): Julhandla med syster. Laga/förbereda julmat. Ha uppesittarkväll med julskinksmacka och julgodis.
Fredag(if not): Samma + gråta lite.


...Och jag som INTE skulle göra upp massa körkortsplaner i förväg? hä. Oupsi.

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: