It's all about compromises~

skönaste sjukdagen på länge!
Trotsade öronont och ploppande, klirrande, knarrande kluckande osv osv. och startade Tvn med kompromissen att jag skulle vika tvätt under pauserna. Det tog mig 3timmar, men nu är all tvätt vikt och jag har till och med hunnit laga mat!

Imorn ska jag upp lite för tidigt. sisådär halv sex, men är man dum nog att boka in en körlektion kl 7 på morgonen så är man.


Hittade bästa klippen på YT förresten. Katherine Heigl - stort hjärta.
Se den HÄR!

Nu ska jag duscha lite, så jag luktar rosor, hihihihi. nä. men gott i alla fall.
(Det går fortfarande inte att lägga upp bilder. Tråkigt att det ska krångla nu när jag har blivit så duktig, enligt min mening.)

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: