Och alla dem, som jag inte har än. ~

Guuuuuudars vilken dag!

Tvingade mig själv ur sängen, kvart i 6 efter ca 3½timmars sömn. sjuuukt seg hela dagen. Körlektionen gick väl sådär. Var så trött att mina höger blev vänster och vänster blev vänster också. If you know what I mean.
Käkade frukost på donken, ganska mysigt faktiskt. Kunde jag aldrig tro.
Slutade med att jag skulle ta bussen till skolan, lyckades dock ta fel buss, vilket jag antar var för att jag skulle på en buss som börjar på U och oturligt nog tänkte jag inte steget längre när jag klev på en buss som går åt samma håll i början, sen tar den helt andra vägar. Halvvägs till ändhållplatsen kom jag på mig själv och i princip sprang av bussen!
Väl i skiolan så hade jag lite lektioner gick in och vände i matsalen som luktade kiss (undrar vad det handlade om?), bokade tid hos skoldoktorn och nästan-sov mig igenom sista lektionen.
Gick och pluggade en stund till i hopp om att komma ikapp, och avslutade dagen med en fin shoppingrunda. Till mig själv. Inga som helst julklappar. hähä. oups!


Kvällen bjöd på kyckling med currysås på papis vis och ris. hihi. Fick besök av Bästa chey och min Pålsboda-vän + lillebrodern också. Vi spelade spel, vilket jag råkar tycka är en väldigt trevlig form på att umgås.

Just nu är jag dock sjuuuukt kissenödig, men vår enda toalett i denna boning är ockuperad. Satansjävlar.

Nu är förresten snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart Melissa! hihihihhi. Massa hjärtan. Galet taggad!

Hoppas ni haft en bra fredag!

/posi

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: