Rippar min facebook-status/

"Melissa var det bästa som hänt på länge!
Inte ens kan ha varit, utan det VAR verkligen det.
ååååh. lovelovelove.
Tråkigt dock så fick jag sämst bilder och det kändes lite tomt att höra "Som jag hade dig förut" utan Lasse. Men hon gjorde den så jääävla bra ändå.
Finaste autografen fick jag i alla fall.
Ska ha den i plånboken hela livet trorjag.
hihi."

Det var det jag skrev på facebook. Men eftersom ni är lite mer exclusive för mig så tänkte jag vara lite mer ingående för er skull.

Jag och Bästa chey åkte till örebro runt halv sex, käkade asgod china-mat. Det var största portionerna också. Dog lite. Sen delade vi på asbra efterätt; friterad banan med glass, sirap och grädde. Sistnämnda var ny för min del. Smockfulla med mat så rörde vi oss sakta men säkert mot Conventum Kongress, där finaste, bästaste, underbaraste Melissa uppträdde så underbart. Tror till och med att hon är bättre live. Så söt! Jätteblyg också och tackade säker 1404747104gånger efter varje låt. hihi.
Bästa var när hon "avslutade" konserten så började publiken stampa och klappa i takt, vilket fick henne att skrattandes/halvt generad komma tillbaka upp på scenen och stå där tills vi kände oss nöjda med vår hyllning. Min tanke under dessa 5min var; Där fick du för att du sa att vi var tysta!

När konserten var slut, fick vi atugrafer(stavas?) och jag fick min med mitt namn!
Sen gick vi genom stan, omtöcknade och lyckliga, virrade runt och kollade diverse ställen (okejdå, typ ett ställe. men ändå) innan vi till slut hamnade på Rock Bar med fint folk. Där satt vi sen, hade jättemysigt. Bra musik och som sagt, fint folk. Drack hyfsat friskt också. häh.

Nu är jag hemma, galet pigg, knäpper en cider (alkisvarning!) och har absolut iiiiingen aning om vad som kommer hädan. Nu har jag skrivit en bok, så kan ni läsa den, tar kanske 10min men vafan. Bjud lite!

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: