jaja, jag vet..

..Att jag har varit världens sämsta bloggerska igen, men jag har hört att ni förlåter mig ändå!

Okej, en snabb uppdatering:

* Var på krogen med några vänner, det var 100% Party på Strömpis - asnajs!

* Låg hemma i princip hela veckan med feber/ont i örat/dunderförkylning, mindre kul.

* Träffade Skolläkaren som inte alls var på min sida och tyckte inte alls att mina halsmadlar såg så farliga ut (fast det är smärtan som är problemet)

* Var på middag och spelkväll hos en kompis "på landet", vilket var riktigt trevligt tills han blev lite för kanon och spydde i handfatet, haha.

* Beställde hem böcker (bokmal, jagvet!) för ca 600kr = fattig men glad tjej nu!

* Var med och upptäckte mögel i vårt vattenskadade kök, så nu kanske jag äntligen får min vilja igenom med mina ritningar då en del luckor och skåp är skadade och vi måste byta ut i princip hela köket! Mohahah! fast jag är ledsen över att vårat fina golv måste försvinna!

Och nu kommer det som jag faktiskt ville säga - på riktigt;

Den här veckan kommer bli kanon!
Idag är jobbigt, men brasomfan, men jobbig då jag inte sovit något inatt (haha, ovanligt - jag vet) Men det är musik idag. aj lövs et! puss på't föfan!
Imorn och onsdag är softa skoldagar, på torsdag fast kanske redan på onsdag om jag har den turen, så kommer mina böcker (!!!!) Och sist men absolut inte minst, så på fredag blire sushi och bio med tjejorna med stora F! Filmen vi ska se är en ny Disney-film och heter Trassel! (hehehe, jag och barnfilmer <3) Resten av helgen så ska jag supermysa med min pojkvän och ha "kvalitétstid", mysigt!

Åhherrejävlar va långt det här inlägget blev. Men altså, orkade ni läsa allt det här så skickar jag en kexchoklad och energidricka i tanken till er! Slänger med en lagom-nykter-tjej-tar-egobild-bild från förra helgen också!

/Pous!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: