måndag = skola...

Godmorgon kära läsare! (om man nu vill kalla det för en "god" morgon)

inatt har jag sovit ungefär lika mycket som ingenting, vilket är som vanligt med andra ord.
Om en halvtimme ska jag vara klar för att ta mig till skolan som börjar 08.00 (suck) och slutar antingen kl 16.00 (dubbelsuck) eller 16.40 (trippelmegasuck). kul liv och kul nytt schema, bra jobbat schemasättaren!
som vanligt har dom dubbelbokat två olika lektioner så jag får vara gnällspik i år igen.
Det gör mig till ledsen tjej tror jag. Eller?!
Men nu är det också såhär, att jag hade tänkt att ta mig en liten tripp förbi apotekarns för att införskaffa mig lite trötta tabletter, återkommer om det!
Ne, nu ska det borstas tänder och hår, unt later ajm back in hell. (som i sömnbrist)

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: