Söt kissekatt!

Jag har en katt, han heter Loopis. Han gillar att jävlas med folk, eller, gillar och gillar, han älskar det! Och trots sina 7år så hoppar han fortfarande runt, jagar efter fötter och snören, blir helt tokig när han känner lukten av tonfisk och puttar ner blommot o. dyl. när han känner att dom är ivägen eller om han bara vill ha lite uppmärksamhet. Min katt är väldigt stor, många blir förvånade över att han är så stor och då är han inte tjock, utan bara väldigt hög. Loopis kan öppna dörrar också, han hoppar upp på handtaget och hänger sig fast i några sekunder, sen släpper han å puttar upp dörren. Trots att min papi har byggt en kattlucka till honom som han kan springa ut och in igenom utan problem och hur mycket han vill!

Men just nu har han intagit min säng, brett ut sig ordentligt och ligger just nu och snarkar för fullt!
hur kan man någonsin bli sur på en sån kissemiss?!''

här är bilder från 2a advent 2010 när jag hittade honom efter att ha tömt lådor på julsaker!


Han får nästan inte ens plats i lådan!





/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: