ahmen tjafan!

tjabba tjena hallå!

nu har jag syndat igen, fölåt mig.
Ni får helt enkelt en snabb uppdatering över helgen.

Fredag:
blev ingen skola, dock blev det krogen! vi festade och hade kul somfan, senare på kvällen blev en av mina vänner lite för glad i håget och bestämde sig föra att vara allsmäktig, men allt annat var trevligt.

Lördag:
vaknade smått trött sisådär kl f y r a på eftermiddagen, flög faktiskt upp ur sängen trorja. hahah! gick igenom gårdagen med en av vännerna och sedan bestämde vi oss för att va på't igen, men det sket sig för mig, så jag stannade hemma, kommer dock inte ihåg vad jag gjorde mer än att jag tog min moped lite spontant och åkte för att handla panpizza..

Söndag:
vaknade dundermegaförkyld och kände mig som om jag gjort läppförstoring och varit med i slagsmål typ. Gick och irriterade mig jättemycket på mitt hår när jag väl orkade ta mig upp ur sängen då det totalt fucking jävla skit-vägrade att ligga kvar i tofsen! låg mestadels av dagen i sängen och längtade efter iskall nyponsoppa.


Hahah, har inte ens varit dunderförkyld i ett dygn och har snart fyllt en ica maxi-kasse med snorpapper, sug på den ni! Förövrigt så står nässprayen och jävlas med mig och typ "tar du mig så kommer du att känna att du kan andas igen", usch,hatar nässpray! ahfyfan, nä. ska se om jag orkar ta mig till skolan. (förmodligen inte, men det är musik idag, och jag gillar verkligen musik)



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: