a girls best friend mustn't be a diamond. I'm simple enough to have o lots of them. ~

Hej darls!

Jag är med och tävlar om ett presentkort hos www.ellmilladesign.se där det finns så sjukt snygga smycken!
Michaela Westerberg heter hon som äger företaget, hon designar smyckena själv och har känsla för den där sostifikerade men ändå sprakling-stilen som jag gillar. Vårkollektionen har kommit nu också u n d e r b a r t !.  

När jag får pengar (eller förhoppningsvis vinner presentkortet) ska jag köpa ett halsband eller ett armband.
Har en ring därifrån "best friend" (bilden), som jag älskar! Har dock lyckas lagt den på okänd destination.. Hm. Får nog ta och leta reda på den - innan fredag.



Så gå in, kolla, älska och Shoppa loss!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: