En liten explosion av bilder!

Hej darlings!

Har legat sjuk sen i söndags men idag ska jag kila iväg till skolan lagom till sista lektionen.
Efter skolan så ska jag träffa min kusinis en snabbis och sen hemåt igen för en dusch och fox inför ikväll!
Blir mysfredag med lite spel och öl/cider och sen vidare mot Ceasar's med mina kära vänner.

Jag, min dumme fan, tittade förresten på en zombie-serie (den som går på söndagar efter BB på tv11) i tisdags, ochatteh. det var nog det dummaste jag gjort. Har bokstavligen talat panik när det blir mörkt, eller om jag är ensam ute. inte okej. Vanligtvis så blir jag inte så påverkad av zombiefilmer men har man feber så kan man uppfatta saker och ting en aniiing annorlunda.. hehe.

Nä, nu ska jag marinera kycklingfiléer och sen ska jag göra mig klar inför skolan.

Ojuste!
Här kommer en bildbomb från olika tillfällen som jag lovat bilder! Tyvärr är jag alldeles för okunnig för att vända på bilderna då det inte går att vända dom i varken föhandsvisningsläge eller när man högerklickar på bilden..
Enjoy!



En bild från när jag har min finfina ringis på mig (som fortfarande är borta.. Tror pontus/pojkvän har snott den.)



Assnygg rockstar-brud som sitter i Party-Limon!



Rökmaskin och strobolight samt nån elektronisk discokula är asnajs i Limo!



Dock blev ungefär alla bilder såhär på grund av rökismaskinen och inte alls för att vi inte var sådär jättenyktra.



Den ena Bambisen som jag såg härom veckan på en okristligt tidig morgon.



Tequila var nog inte Loopis grej altså..



(förra) årets julgran! Jag lyckades äntligen övertala min papi om att köpa en vit ny fin julgran då den vi (faktiskt av någon anledning fortfarande har kvar) är cirkus 12år minst och... inte så jättevacker. Kompromissen blev dock att vi skulle ha blå julgransbelysning och ja. Det blev sådär.



Uttråkad tjej som väntar på sin mami under mellandagsrean.



I samma situation som ovan, fast här väntar jag på papi!

/pous

KOMMENTARER


Härligt! Kika gärna in på min humorblogg om du har tid! :) <3

2011-03-26 // 16:04:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: