hehehehe

Dålig bloggerska - jagvet!
Men altså, jag har varit för lat för att orkat legat vid datorn, haha.
Har inte gjort så värst mycket senaste tiden, haft ett mysigt lov dock. Förutom det så har jag varit hos min mami och hälsat på, helmysigt! Sen om 5 veckor typ så ska jag, mami och bajsis (min syster) åka ner till Ullared och shoppa + bo på hotellet som ligger precis utanför!

Men det största i mitt liv just nu är nog att i ett lägenhetshus som jag alltid, och då menar jag verkligen alltid, har velat bott i har en 2a ledig, för en månadshyra som jag på snudd kan ha råd med men inte riktigt, vilket gör mig blöt i ögat. Håller (påtal om pengar) förresten på att söka extra- och sommarjobb på lite olika ställen, läskigt! fast ärligt talat så tror jag inte att jag kommer få nåt, men vi får väl se!

Ska ni sommarjobba något?

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: