Living da dream ~

Hej på er!

Dålig uppdatering - it's kinda' how I roll.

Sitter i skolan fast jag slutade för snart en timme sen. Ägig tjej. Har gjort klart ALLT som jag vet om att jag ligger (låg) efter med, sen så kanske jag har nåt mer som jag inte vet om ännu, men hittills så ligger jag i alla fall inte efter någe längre vilket är sååååå skönt!

Igår spelade jag och En Go' En lite TV-spel (Mario Party 8 som är för bra btw!) och snackade skit (precis som vanligt hehe), Gjorde några 'våffler' och allt sånt som man ska göra typ. Idag blire antagligen pretty much the same antar jag. Fast jag kanske hjälper henne med lite skolgrejer för jag är bra heh.. heh.. hehe.. HEHEHE..
Okej, jag är sjukt uttråkad och nu säger jag som många bloggare/bloggerskor har börjat sagt; Nu skriver jag en bok!


Pous på er!

/Frippilus

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: