så jävla lyckad

Hallue babers!

Såhär äre va, att jag har lyckats fixa nåt jävla "häx-virus" som utlöstes på min dator igår strax innan det var tänkt att jag skulle sova men nä, då blire en finfin bluescreen som ordnar en omstart som i sin tur startar windows bara för att få bs igen och starta om processen.

Vilken tur att jag har en så duktig pojkvän som kanske (om jag har tur) får bort, ursäkta språket, skiten.
Så för tillfället så blir det nog bara skolbloggande, but hey - you'll survive!

Imorse när jag skulle till skolan fick jag bokstavligen talat tvinga mig upp ur sängen. Hur kan jag vara så trött?
Inte för att jag sover tillräckligt mycket men har nog aldrig behövt tvinga mig upp. Det är inte jag helt enkelt. Antingen så väljer jag att gå till skolan eller så gör jag det inte. Aldrig på tvång. Jaja, nu sitter jag här iaf, slutar typ 11 och då ska jag hem(sängenhjärta)!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: