Solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leva då!..

..Högt i topp går allas humööööör och det är det som susen gör!


hehehej!
Som ni kanske redan har listat ut så skiner solen för fullt och det varken blåser eller är molnigt ute
vilket är helt u n d e r b a r t !  Tyvärr måste man sitta inomhus fram tills strax innan 11. Vill sitta där ute och bara njuta av vårstämningen! Fast det var riktigt kallt i morse. Burriburr!
Ska nog ta mig en liten promenix efter skolan och bara vara allmänt vårig och mysig av mig.

Förresten fick jag turen att se två jättesöta bambisar imorse också sisådär 10meter från mitt fönster så jag tog några halvtaskiga bilder på dom, men jag visar dom senare när jag är hemma!

Ut i solen med er nu!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: