That's how I do it.,

Kom hem för två timmar sen efter första körlektionen, gick asbra! sure, inte helt felfritt. Några kärringstopp får man ju ta, men annars så c: Fick testa växla lite mellan 1an och 2an, sen fick jag backa och göra helvändningar ochsånt. Finemang altså!

Igår var jag på fest med min pojkvän och "grannen" och det blev ett jävla spring. Först var vi på festen, sen drog vi till en bankomat, sen till krogen, och sen tillbaka till festen bara för att dricka ett glas vatten och vidare hemåt, haha!

Hälsade på min sötnos ronnyvafan.blogg.se också, hon bor ju på vägen hem såatteh, ja. Det va mysigt!

Nu ska jag snart kila ner och laga lite mat - Potatisgratäng och nåt kött!

Vad ska ni göra ikväll?

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: