vad hände?

blogg.se var dött hela dagen igår, så jag kunde inte lägga in alla asuminlägg som jag hade tänkt och nu är det för sent/för tidigt för jag kan inte komma på vad jag skulle säga. Haha.

Idag är jag trött. för trött. och jag vill ha en Ziperall! altså en såndär onepiece-mjukisdräkt. Först när jag såg dom så vare lite njae, men nu har jag ändrat mig totalt! det jävligaste är att efter den här helgen är jag pank och dom har halva priset tills imorn.. Hehehe - Hej papi!

Och om ni vill ha en så gå in på; http://ziperallshop.abcgruppen.se/?utm_source=bloggplatsen&utm_medium=banner&utm_campaign=bp_banner   (jag måste lära mig att länka?!)

Jaha, nähä, jag ska snart gå upp ur sängen, igen och den här gången för dagen.. ledsen tjej. Är så himla seg och trött (om jag inte redan sagt det) att jag skulle ärligt talat kunna sy fast mig själv i sängen, om jag bara kunde sy. Damn you textillärare!


Nähä, pous på er och jag hoppas ni har en bra dag för det tänker inte jag ha iaf.

/ffrippe

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: