honestly, can you belive? We crossed the world while it's asleep!

TjenaMittBena!

jag vet, fruktansvärt dålig på att uppdatera er..
Men jag har haft jättemycket med skolan och jag är nästan klar med allt nu! Började för 2 veckor sen med 12uppgifter, nu har jag 4kvar, känns det inte lite bra i era hjärtan att få veta det? hihi, jag vet! Puss

Men i alla fall, nu ska jag uppdatera er litegranna;

Okej, i Tisdags tog jag med Amanda till Hallsberg där vi fick Fransk Manikyr! När vi hoppade av tåget så fick hon en ögonbindel och jag snurrade runt henne lite på torget så hon skulle tappa bort sig, haha! Sen drog vi till Stikkkans Pasta och käkade lite innan vägarna skildes åt.

I Onsdags så blev jag klar med ännu en uppgift och skickade in den, så jag belönade mig själv med att gå på skolans after school och ta en cider för 64kr(!!!!) bara för att kamma hem 640kr på spelmaskinen! Sen träffade jag Aira och hennes son Kenny, vi gick till LaBagge för en bit mat och sedan vidare till Örebro Teater för att se "Vid Världens Ände" - Karolinska skolans musikal, som var sjukt bra!

I Torsdags tog jag det lurre, tror jag. kommer inte alls ihåg vad jag gjorde då... jaja!

I Fredags så tog jag och pojkis ut Amanda till Strömpan, vilket drag! alla körde nog all in, för runt 12, halv 1 så var det spyor ö v e r a l l t. fifan, kul hade vi i alla fall!

Lördagen och söndagen var extremt chill vad jag minns, hehehe. Kollade film med amanda på lördagen(mycket amanda senaste veckan hehehe), vi tittade på Rio, jättebra! (ni vet mig. jag hjärta disney) och söndag minns jag inte heller. Who the hell slipped me roofies? haha, nämen jag är lite sönderstressad trorja..

Igår så åkte pojkis till Helsinki med sin fader och hans kompis Björn. vad jag vet så däckade denne Björn i hytten strax efter fartyget lagt ut. själv så fick jag min låt på skiva från musiken. Jag var så hes när vi spelade in, synd, för jag gillar låten annars. (och nej det säger jag inte bara för det är jag som har skrivit den)

Och idag så har mitt hjärta sjungit för Egoina, den absolut bästa bloggerskan i detta cyberspace.
Sen har jag och papi käkat pizza. min fina bästa papi.

Nu har ni att läsa för ett helt år också, har hört att ni gillar sånt!

Hare bra nu och om jag är lite seg i en vecka till eller så, så är det för att jag pluggar arslet av mig!

Pous
/Ffrippe

KOMMENTARER


Nu får du uppdatera Ellmilla Design nya smycken på väg hem =) tihi



Pussar

2011-05-31 // 22:20:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: