it's time to let go ~

Hej lovers!

just nu är jag bara så genuint jävla ledsen i ögat altså. Katerina (BigBrother) åkte ut. Förlåt om jag förstörde eran kväll nu också. Ärligt talar så vill jag nästan demonstrera i en sadface-smiley men nej. I alla fall, här kommer en flashback från min helg!


Fredag; Åkte in till skolan så jag var där ungefär en timme innan nationella, satt och spelade goldminer och sen gjorde jag provet. Fick reda på efteråt att man skulle ha fått ett häfte med texter att läsa igenom menatteh.. Det hade inte jag fått såatteh.. Det gick som det gick, forhoppningsvis bra åtminstonde! Drog på stan med Amanda, vi shoppade lite och käkade Bakad potatis (hehehe) på La Bagge, jättemysigt! Åkte hem, powernapade och när jag vaknade så tänkte jag åka till skolan, borstade tänderna tillochmed(!) sen kom jag på mig själv och gick ner för att laga mat men kom ännu en gång på mig själv med att leta efter en burk och en sked i knivlådan? Lite lost tjej här altså! Avslutade i alla fall kvällen med att "festa" med grannarna haha!

Lördag; Vaknade nånstans runtomkring tio, va allmänt seg fram tills halv ett ungefär, för då gjorde jag mig klar för att åka till min farbror på efter-födelsedagen-lunch. Sen när vi kom hem igen så åkte vi ganska snabbt iväg till marieberg och handlade lite grejer till golv och en överaskning till någonsomfyllerväldigtsnart! På kvällen blev det Gespot med mina lovers!

Idag; har degat i princip hela dagen känns det som, fast egentligen har jag och pontus fixat överaskningen! Blev asabra, ska lägga upp en bild på den sen när födelsedagsbarnet fyller åså! Nu ska jag sova och inte drömma om hur ledsen jag är för att Kattis åkte....

Pous på er!

/ffrippe

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: