somna lär jag väl inte göra på ett tag nurå. fan. ska aldrig mer festa på en lördag igen. på ett tag i alla fall.

så. tlööött. johnieboy, vart äru? *ledsen gubbe*

En bra grej med valborgen var ju att vi lyssnade på massor av bra musik, bl. a. En Helt Ny Värld - Aladdin (Ronja) & Jasmine (mig) och Hakuna Matata-låten där jag skulle "coacha" in Simba när han skulle sjunga sin del, men blev knasig i huvudet och pekade mot laptopen och sa; Simon! och Ronja trodde jag sa; Siv! och vi skrattade tills tårar forsade och lungorna dog. Bra tid det där. Önskar vi haft det på film.

Nu ska ni få två fina länkar på gamla YT (YouTube) videos som fortfarande är för bra! (om ni mot förmodan missat dom)

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 - harry potter puppet pals

http://www.youtube.com/watch?v=05hDiLTDkFo - sagan om de bannlysta



Nä, nu har jag nog inte tid med er längre. Fast ni gillar mig ändå.

/pous

KOMMENTARER


hahaha, lovelovelove!! <3

2011-05-03 // 17:56:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: