A dream made of papermaché

Hej Loved Ones!

Vilken helg, vilken vecka! ojoj. Som nivet så hade jag väl världens sämsta vecka förra veckan, men nu blire ändring på't! Den här veckan äre nämligen massa saker utöver det vanliga! Ni ska få en liten lista längre ner där, men först - Helgen.

Fredagen blev, förutom allt dåligt som hände, helt okej tillslut och jag spelade Super Mario i olika varianter på Wii med min loverboy! Lördagen fixades och trixades igenom, sen på kvällen blevre grillchill hos en polare på landet(jag lyckades även glömmam in mobil ute i fukten såatteh, ja. ni fattar nog vart jag vill komma.), men senare mot natten bestämde vi oss för att Gespot (en krog) var stället man skulle vara på, så sagt och gjort så festade vi vidare där. Kom hem runt tretiden. vaknade vid halv ett på söndagen, i princip sprang upp och kollade med alkoblåset om´hur nykterist man hade varit, tog mopeden och drog till Ica Maxi för att inhandla tårta till papi som fyllde år! så firade honom hela dagen med tårta, presenter och lyxig middag! hoppas ni hade lika trevligt i helgen som jag!

den här veckan;

  • Måndag (idag); Ärjag lite hemma och sjuk ochsånt. ska skriva fusklapp till Mattenationella (det är vår lärare som vill det) Sen ska jag försöka ta mig jättesnabbt till marieberg men vet inte hur och när ännu, vill inte sitta på varken moped eller buss. uhö. kanske åker till skolan senare om jag mår bättre dock.
  • Tisdag; Först blire Mattenationella, efter det överraskning till Amanda som fyller guld(18) på onsdagen!
  • Onsdag(aka Amandas b-day); kalas och firande för b-day-kid och samtidigt lite heido-kalas då hon åker till London tills måndagen efter eller hure nu än va.
  • Torsdag; trore va någe kul här också, kommer dock inte riktigt ihåg vad. än.
  • Fredag; Ska först klippa/färga håret på pontusen och klippa papi också trorja. sen skulle det bli spelarkväll som det va i fredags. mysigt!
  • Här har jag inget inbokat, men det blir nog vit helg iaf. ekonomin stödjer inte alkolism harjag hört. buhu.
  • Söndag; Chillililildag eller så, vi får väl se!
/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: