När du väntat lite till får du vänta lite mer. ~

Såatt. Ja. Kan ju vara sämst på att uppdatera.

Men det här är ungefär i stora drag det jag har gjort sen sist:



Minns ni att jag skulle på spelkväll mitt ute i ingenstans? Well, det här var i princip det vi spelade, med alkoholintag. såklart. vadå, vad trodde ni?

Har varit världens bästa syster och hållt min syster sällskap telefonmässigt under hennes mörka hemresor från stallet.


Tagit promenader för att slå ihjäl lite tid innan körlektion osv. Så irriterande när jag börjar typ, 20 i eller 20 över nåt klockslag och alla tåg/bussar är synkade till att vara framme till antingen 40min innan eller precis i samma minut som man börjar. Man kan ha tur ibland dock och få fina bilder åtminstone!

Gjorde mina naglar fina inför min mammas mans 50-års fest, där jag, förutom värdens frus barn, agerade bartender. Riktigt roligt!

50-åringen med fru!

Syster, seg/halvfull jag, pussbebis även kallad pojkvän!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: