Tänk om.

Jag har inset ganska mycket under den här veckan. Och då är vi bara i mitten av den. ojoj.

- folk som hostar gör mig galet illamående. Tror det är för att jag själv hostar i princip jämt eftersom jag alltid är sjuk. (eller för att det låter äckligt)

- Jag har ingen ambition till skolan, vilket är minst sagt underligt med tanke på att jag gillar att vara där.

- Mina sjuka drömmar tänker jaga mig tills jag blir psykiskt sjuk.

- Nu har jag snart ett körkort, vilket ganska länge har känts som något som legat långt bort eftersom allt har gått så långsamt. uöh.

- jag är trött på att vara sjuk, på att aldrig få vård och att alltid ligga hemma. (det har jag visserligen insett för längesen men står fortfarande högt på min lista)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: