Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en. ~

Sjukaste drömmarna jag hade inatt! + en jävla halsbränna som verkligen vägrade ge med sig osv.

Dröm 1: Jag och en kompis är på krogen där vi blir drogade. Jag vaknar i en jävla källare och ringer polisen. Min kompis har blivit mördad och jag blir dömd för mordet.

Dröm 2: Det är någon galning som springer runt med en köttkniv på stan i Örebro men ingen bryr sig. Jag går förbi och råkar få ögonkontakt vilket gör honom heeeelt psyk och han hoppar på mig och styckar mig levandes.

Dröm 3: (Det här är från en film, det vet jag. vet bara inte riktigt vilken) Min pojkvän ska flytta nånstans och jag träffar en annan kille och vi är tydligen jäääättekära och allt sånt gulligull och sen slutar drömmen med att jag ska göra slut med min pojkvän och jag vaknar när jag slår hans (ett amerikanskt) nummer.


Bild från i somras.

Nä, jag ska nog sluta tänka och känna för ett tag framöver. Blir en robot i några veckor. Låter bra det.

/Over an Out ~

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: