Där bodde jag, där bodde du. Där bodde jag och du.

Tjolahopp!

Sitter i skolan just nu i ett iskallt klassrum och fryser så in i. fuuuuuu lågbudget-/snåla skola.
Jaja, tänkte fixa det sista på en uppgift som jag ska finputsa imorn för att skicka in.
Sen har jag bara 2 uppgifter kvar och efter det kan jag ta lov!
Längtar lite faktiskt.

Såatt, väntar mest på att komma på nåt att skriva häh. Går ju sådär men ändå. Ska köra brumbrum om en halvtimme. Efter det ska jag nog hem och sova en liiiiiiiiten stund.
Ikväll ska jag till Marieberg och handla klänning tills i helgen, presenter till pojkvännen och min mammas man och sen vare nåt med som jag inte kommer ihåg just nu.... Jo, skor vare!

Har tagit lite höstbilder, tänkte väl slänga upp nån snart här, ska bara hitta den där fördömda sladden som alltid lyckas smita..
Och en dikt har jag lovat, så en sån kommer också!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: