Hands up

Hej darlings!

Det är så inte snällt att ha halsbränna i tre dygn snart. Sen har jag spytt några gånger på det. Kan knappt ligga på sidan utan att må illa och känna hur det bränner. Ganska mycket också. Får göra "pauser" där jag lägger mig på rygg och bara andas. Och mina tabletter funkar inte. Sjukt irriterande fjantigt och löjligt. Om ni frågar mig altså.

Jag måste till skolan. Plugga och komma ikapp. Jag måste även köpa en klänning och jag har bara typ två veckor på mig. Har smått panik kan jag lova. Usch. Det är för mycket nu trorja.

Helgen var jättemysig ändå! Vi firade syster med tårta och jag gjorde lite drinkar. Fina grejer.

Nu vill jag dock bara spy på allting. Bokstavligen talat. (jag vet, wainarN ärjag.)

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: