Nördögon & otippade shoppingturer.

Hej Lovers!

Det var meningen att jag skulle ha en plugghesthelg menatt. ja.
Först krånglade datorn i flera timmar under lördagen och allt var bara skit. Och jag var arg. På riktigt. Jag har varit väldigt arg senaste veckan? hm..
I alla fall!
När jag väl är klar med första arbetet så är klockan så pass att det är dags att göra mat och grejer så det blev lite chillkväll. La mig tidigt dock för att komma upp någorlunda så jag kunde fortsätta idag menatt. nä.
vaknade vid tolvslaget, har haft massa skumma drömmar, varav en var riktigt bra! kändes som en zombie-film, men den utspelade sig på ett tåg! hur bra som helst! synd att jag vaknade.. häh.
Jaja, sen började jag läsa litegranna i en bok jag måste göra en recension på till tisdag, jag kom ungefär två kapitel senså. Då hörde freddan av sig och ville ha sällskap till Elgiganten. Eftersom jag inte är den som är den så tackade jag självklart ja och hängde på. Slutade med att jag köpte fina plupp-örhängen (jag är ju en väldigt enkel människa så pluppar passar utmärkt för mig) och ett halsband till amanda. Sen flyttade vi lite grejer från freddans gamla lgh till den nya (vääääääldigt fina!) lya. Avis ärjag.

Nu ska (läs: måste) jag läsa klart min bok så jag kanske kan komma ikapp.

/Pous!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: