Nånstans ovan molnen ~

Hej babers!
har haft ganska mycket för mig i helgen. Varit på något som kallas kolmilen eller nåt sånt. det är en hög med sotkol som dom gör till grillkol på gammalt hederligt vis. Fina grejer. Luktade skit gjorde det också. Sen så var det någon slags marknad runt omkring i lite medeltida stuk, tyckte jag i alla fall.
Tog inga bilder och jag tror ni ska tacka mig den här gången.
Jag och bästa chey gick ner i en lada som hade nån metallutställning. Så vi går in där och det första man ser är en varg som har fångat en kanin som försöker fly ur munnen på vargen, inte så farligt. Vi går vidare där det är jättefina ljushållare och prydnader av olika slag men sen vänder vi oss om. Där är det en fjäril som blir påsatt (altså har samlag) med en syrsa. Bakom dem är det en typ, bärfis eller nåt i jätteförstorat format som har sex med en människa. Hur vidrigt som helst!
Sen igår så städade jag i princip hela dagen, avslutade med att åka och handla och sen laga mat. Medan maten blev klar så kollade jag och min kära sambo på bingolotto (pensionärer i förtid, haha!).

Ganska tråkigt inlägg, men jag känner mig ganska tråkig idag. Nu ska jag ta och pallra mig iväg till Skolisch i några timmar. Och det regnar ute nu. Kul.

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: