Och jag inser att tiden är kort ~

Hej lovers!

Var hemma idag, mådde inte så vackert om vi uttrycker oss så. Sen mådde jag fint och hälsade på bästa chey som bjöd på te med skorpor!
Nyss så spydde jag i munnen - om ni ville veta altså. Inte så mysigt om jag får säga det själv.

Jag måste nog säga att det finns en jävligt bra anledning till att Melissa Horn är en av de bästa som finns också. Har ni hört hennes nya skiva Innan jag kände dig så vet ni vad jag menar. m-mh!


"Om du letar efter nån, som går att ändra på"

"Om du letar efter nån, som går att lita på"

"Om du letar efter nån, som ger mer än den tar."

/Pous

KOMMENTARER


» w a z u p / ♥ http://wazup.blogg.se/

Haha var ingen brist på information där inte ;D

och visst är Melissa Horn fantastisk! Har inte lyssnat alla låtar från nya skivan än, så har fortfarande lite att se fram emot :D

2011-09-14 // 21:49:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: