Och vad du än gör med mig nu, så får du mig ändå ~

Godmorgon!

Sitter och lyssnar på Emil Jensen kombinerat med Lars Winnerbäck och Melissa Horn just nu och försöker komma på något att skriva i min bok. hujahuja hur ska det gå?


Hade en fin dröm inatt om mig och en vän som dissat mig varje gång vi ska träffas sen i början av sommarn. Hon tjatade om att hon ville träffas (i drömmen altså) och då sa jag att då fick hon höra av sig för jag är trött på alltid vara den som hör av mig och sen får dissen i sista sekunden på det. Och sen när jag vaknade imorse så blev jag jättearg på mig själv för att jag sa så i drömmen. Fast det ärju sant? Så störd ärjag.

Jaja, nu ska jag komma igång här lite kanske.

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: