5 ~

Usch vilken jobbig fast ändå ganska bra helg/början på veckan.
Som ni kanske uppfattat i senaste inlägget så har jag gjort slut med killen jag träffat i nästan fyra år, och vi skulle ha firat vår 3½årsdag här i maj. Så det suger en aning, men så är det ibland. Det funkar helt enkelt inte.

Jaha, nu försöker jag se fram till valborg också, om inte annat så är det otroligt skönt med långledigt. Ska försöka plugga så mycket jag bara kan fram till fredag, då övergår jag till städning av 3rum. Mitt eget, trapprummet och min systers rum. Förutom det så ska jag fortsätta packa ihop saker tillhörande mitt numera ex, kanske gråta en skvätt om jag känner för det, och även planera lite inför den kommande Valborgsmässoaftonen som ska firas i min grillhörna för 4e året i rad. Ganska fint ändå kan jag tycka.

Nä, nu ska jag fixa något att käka, sedan blir det författarskap.

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: