Oh, that lemonade of yours, may I have a zip?

Såatteh. Hej sommarn! Hejdå sommarn! lite så känner jag.
 
Har gjort precis allt det här under juli samt augusti fram tills nu på fredag: Jobbat, sovit, ätit, duschat, förtärt alkohol vid 5 tillfällen (jag vet, bara 5?!?!?! Alkisfrippe, vad hände?) pendlat hem till storstaden (jobbar nämligen i Solna), kollat på tv, film, serier, samt firat en före-födelsedagen-födelsedag!
Intressant va? Tycker jag också!
 
Oh well, förutom att ha tjänat mohohohoney (Yey!) och planerat på hur jag på bästa sätt kan förbruka dem fortast, så har jag bara tagit djupa andetag genom livet, försöka komma på hur jag vill leva mitt liv nu, vad jag vill göra, vad jag står för osv. Men nog om det, Jag ska försöka träna in vanan att blogga igen, tycker det är fruktansvärt kul!
 
 
 
 
Ha det bra sålänge!
/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: