Everything was alright, but now I aint got nothing but I, I, I, ~

Har hållt mig sysselsatt idag, dels för att jag ska kunna sova nu ikväll och dels för att jag verkligen behövde aktiveras.
Så först småstädade jag i rummet. Efter att, helt utmattad, tagit igen mig en stund i sängen så tog jag och pappa en övningskörningstur för att kolla i hur bra körskick jag kommer vara i imorgon - kan bli bra det här!

Lagom tills vi kom hem så insåg vi att det behövde handlas så då skrev jag inköpslista och så drog jag och pojkis till affären där vi mötte Amandun - hon följde med hem. grr. rrraaooorrrw. haha. nä. kanske inte riktigt så.

Snackade igen oss lite granna om allt och alla, jag spelade bingolotto (vann inget idag heller. Janne, vi behöver prata) och sedan skulle vi ha sett den där nya serien, Kontoret? meeeeeeen jävla anten/parabol vafan det nu än heter vägradej u verkligen så då åkte vi halvspontant till McDonals och käkade en glass haha.

Nu ska jag kolla på något och försöka sova.

Är inte ens lite nervös över uppkörningen. Hör förmodligen av mig innan(som ett nervvrak haha).

Sov bäst!

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: