Kan inte sova ~

Har så jäääävla ont i örat. Ingen bestämd tid har jag hos vc heller utan han jag pratade med ska ringa vid 7 på morgonen. Altså om ungefär två och en halv timme.

Jaja, jag har varit lite vettig i natt åtminstone.
Sökt några sommar/extrajobb. Tror det var 3-4st. förra året sökte jag 16st. Man tappar liksom lite sugen när man sökt så många jobb och inte ens går vidare på ett? Men nu har jag körkort så jag inbillar mig att det kommer gå lite lättare nu!

Just nu kollar jag igenom lite bilder från i somras. Det känns lite fel att kolla ut genom fönstret sen och inse hur långt bort det verkar vara. Här snöar det mer och mer för varje dag som går. tror vintern har fått sin cykel bak-och-fram i år?


jaja sov nu.

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: