Men äntligen! ~

Heeeeeeeeeej!

Min invalida monoglojddator har haft något anithat mot bloggar i några dagar?!
Eller ja, mitt internet. Det har liksom saggat ihop varje gång jag ska gå in på blogg.se eller någon bloggsida över huvudtaget..

Men nu är jag tillbaka igen!

Har sen sist varit på vc x2, en gång för mig själv och en gång för min halvt döende pappa. Det var riktigt läskigt att se han så dålig. Tack och lov fick vi båda en vettig (samma) doktor och är nu på bättringsväg, för min del på riktigt.

Sen har jag "kidnappat" min syster ett dygn, vi har käkat b&j, kollat på film/TV, flummat och handlat lite mat.
Skjutsade hem henne tidigare idag (igår) och avslutade kvällen med Tv-spel med pojkis.
Nu ska jag kolla om walking dead avsnitt 9 har släppts, annars så får jag nog ropa på John Blund.


/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: