Mot oändligheten och vidare! ~

Godmorgon sunshines!

Mår ganska mycket bättre idag, tog tre veckor men nuså! Kan nääästan andas nu, så tänkte att om jag tar en dusch så blir jag delvis ren och delvis så känner jag mig liiite friskare. Känner mig alltid liiite friskare/bättre efter en varm dusch!

Jag har fyra saker på min dagslista idag, varav en är gjord:

* Har ringt till Vc idag igen och fått en telefontid senare under dagen, ska försöka mig på att få en tid till läkare imorn.

* Ska hoppa in i duschen precis efter jag har lagt upp det här inlägget.

* Ta bilen till skolan(dingdingdingding!) och lämna in sjukintygspapper samt prata med min Mentor och ev. min Rektor. Ska även mejla över några uppgifter så jag kan jobba lite hemifrån.

* Följa med Ronja och köpa en sovrumslampa på Marieberg!


På Ronjas fina sturre förra året!

Hörs senare!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: