Skrämmer skiten ur mig. ~

Är det bara jag som finner Tomas DiLeva o t r o l i g t läskig?

När han klev upp på gången och borjade vandra mot scenen (eller jesus-flyta) med änglamusik så satt jag tårögd uppkrupen i sängen så långt jag bara kunde från TVn. Hittar inte dosan heller så kan inte byta kanal, så jag måste genomlida närmare 3min när han sjunger "Ge Inte Upp" - det värsta var att jag gav inte upp, letade febrilt efter dosan.

Sedan vill jag tacka den herre som skrek "SOPA" när DiLeva framfört sitt så kallade bidrag.

Ge mig ett Dilemma på att tvingas leva 1dygn med DiLeva eller 1 vecka med Michael Jackson. Jag tar den sistnämnde. Utan tvekan. (om han nu hade levat altså)




jag blir rädd och jag ångrar redan att jag lägger upp en bild på det..


TACK och lov att han inte gick vidare i Melo!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: