The stripes never fades from a Zebra, they just get a bit different ~

Fick vakna med huvudvärk idag på grund av pojkvännens jävla väckarklocka som han lyckats snooza och inte stänga av..

Så kan det gå ibland. Tur på ett sätt dock eftersom jag kom upp lite tidigare. Så nu hann jag ju prata med er!

Idag har jag har på listan att:

- Tvätta

- Åka till affärn och köpa någon dunderinpackning. Har vääärldens tova som jag inte riktigt får ut.

- Städa rummet

- Skriva klart 1kap i boken

- Åka in till storstan vid halv två och träffa en vän som ska pierca sig och efter det ta en liten fika.

- Köpa/göra ett kort till inflyttningspresenten som min kompis ska få! (ska ta lite kort på den så ni får se!)

Ja, det är min lista idag ganska lång, men om jag sätter igång nu så kommer jag att ha gjort åtminstone 3saker innan Storstan-piercing.kompis-grejen halv två.

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: