Under fåglarnas glada kvitter, nananana na na nananana-na ~

Första dagen sedan jag blev sjuk som jag faktiskt var trött av för lite sömn.
Har sovit ungefär 1-3timmar per natt sen allt började för strax över två veckor sedan.
Konstiga är att jag har ändå inte varit speciellt trött under dagarna, men sen igår kväll har jag varit heeeeeelt slut så somnade ju som sagt på en stol i köket. Inte för att jag fick sova speciellt mycket under natten sen trots tröttheten.

Jag misstänker starkt att hostan driver en mördarauktion på mig. Kan knappt ligga ner utan att hosta lungorna ur mig.

Lyssnar på lite musik just nu, tänkte kolla om det går och äta något, är så jäääävla hungrig.

Ha en fortsatt bra v-day!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: