Just get back up ~

Jag har två bra och en dålig sak att berätta. Den dåliga överväger dock de bra sakerna såatt. ja.

Bra sak no 1; Jag har äntligen fixat min studentmössa! (note to self; klar v. 13)
Bra sak no 2: Jag var på Zumba igår, skitjobbigt och pinsamt när man inte riktigt fick till det där med koordinationen men annars vare kul! Faktskt så kul att jag och Amandun går tillbaka.

Dålig sak: Jag kunde ha haft körkort nu. Kunde ha svichat hem och hämtat Bmw;n och tagit en runda lite överallt. men nej. För de jävlarna på Vägverket avbokade min uppkörning. VARFÖR just MIN uppkörning?
Det mest pissiga är att flera stycken berättar via äckliga facebook (förlåt fb, jag gillar ju dig egentligen) att de ska köra upp idag/har fått körkortet idag.

Makin' me fell better? Not at all.

/Emo

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: