Oh, that lemonade ~

Jag planerar lite för en myskväll imorn med en god vän.
Tacos och film står på kalendern;

Jag: ska vi käka nåt också då? Tänkte eftersom vi ska ses runt 6-7 och då är det ju middagstid och allt. c
E: Tacos? :D Ska vi sitta här förresten? Längesen du var här.
Jag: Jamen vi kör hos dig! Och tacos låter skitbra!

Lite senare i diskussionen;

E: Ska vi handla det som fattas till tacos ihop? För jag vill äta runt sju, och då kanske vi ska gå iväg runt halv sex?
Jag: Jamen absolut! Halv 6 it is! jag har dock inte så mycket i mina tacosar, det är brödet, köttfärs, rivna morötter(sjukt gott!), majs, lite gurka å sen såserna. Okej, det är ganska mycket, haha!


Det jag glömde tillägga i det sista smset var ost, röd paprika, lite sallad och sånt. hähä.

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: