Still alive~

Hej på er!

Det har varit så mycket nu under veckan att jag inte har suttit vid datorn (förutom skolarbete) på hela veckan i princip. Jag ber om ursäkt för min inaktivitet och jag har saknat er jättemycket. Finns så många saker jag skulle vilja berätta för er!

Oj, vad formell jag låter..

Jag har under veckan:

- ätit
- sovit (det gör man ju visserligen varje natt oftast. men ändå. Alltid värt att nämnas.)
- övningskört
- pluggat
- lagat mat
- ätit lite till
- kört lite mer
- tagit en tur med min pojkvännis som tagit körkort (äntligen har jag min private driver. lääängtat!)
- pluggat till mig en huvudvärk. Den ni!
- varit i skolan (om ni inte kopplat det med allt pluggande)
- Umgåtts lite med Amandun
- Och spelat(/fått stryk i) sällskapsspel med min pålsboda-tjej!
- Övningskört så pass länge att jag nästan missat Bingolotto
- kollat några bloggar
- kommit på att jag har en blogg
- Skrivit det här inlägget.


Älskar att jag uppnar upp listan med att jag har ätit. Hjärta.

Aj vil se jo tomörov

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: