to dare or tell truth ~

Några saker om mig ni kanske inte visste?!
(och dom jag helt spontant ville dela med mig av sådär mitt i natten)


- Jag älskar att klämma finnar! Jag vet, det är äckligt och allt sånt, men det är något underhållande med att se dem "komma" som jag brukar säga. haha.

- jag är en film-/ och serienarkoman och under en bra film/Om en TV står på så förlorar jag i princip all kontakt med omvärlden. Det är sanning. Jag har vittnen.

- Ända sen jag var 4-5år har jag haft en önskan om att bli advokat av något slag. Det hela startade med att jag tittade på någon amerikansk advokat/militärserie och ni vet ju hur amerikaner får a l l t att verka så jävla coolt. Dock så har jag ännu inte riktigt släppt den drömmen.

- Jag har varit konstant sjuk i snart 3år. Fick förra året en diagnos på en "kronisk inflammation i kroppen med utgång från Tonsillen"(tonsill=halsmandel) Jag tror dem ljuger. Det är mina halsmandlar som måste opereras, är helt hundra.

- Jag är besatt av strategier om hur man dödar/löser en situation med ett flertal zombies. fråga vem som helst som känner mig (har en vän som kallat mig för rabiat när det kommer till zombies. jag tycker mest det är en fördel att vara förbered. I fall att)



Så, nu känner ni mig lite bättre!


/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: