Det var en gång ~

Såatt. Den här veckan kommer suga somfan. Minns ni att jag sa att "jag skulle vara tråkig i två veckor till och sedan bli rolig igen"? Well, let me put it this way: It is not going to happen. Heeeeelt kört för att säga det på svenska.

Jag har (och nu berättar jag bara det viktigaste) det här att göra (och det är förutom att ligga i fas):

- Rapporten till projektarbetet
- Projektarbetet (Alltså min bok)
- En lagändringsuppgift i Valpaketet
- En Essä om kommunikation i Svenska C
- Och en sammarbetsuppgift i Svenska C och Religion B
- En uppgift jag påbörjade i slutet av 2an i geografi som jag fastnade i och sen glömde bort
- En psykologiuppgift
- Fyra eller fem uppgifter i filosofi (förbannade jävla ämne)

Och sen har jag garanterat fler saker som jag inte minns just nu. Jag har öppnat pandoras box och nu går den inte att stänga. Fifan.

Nää, nu ska jag börja göra mig i ordning för skolisch.

See you later, Alligator!

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: