See, that wasn't too bad now, was it? ~

Kan inte sova så roar mig med att ha beställt massa skor och kläder på diverse hemsidor!

Förhoppningsvis kommer de tills på torsdag/fredag så kommer ha full rulle med beslutsångest. Sen är det 50års-kalas på lördag för min ene farbror. Blir intressant.

Förövrigt har jag inte gjort någon av de tvp uppgifter som jag hade tänkt göra i veckan. Och jag ska ha Rapporten inlämnad på torsdag. Blir kul. Får köra en all-nightare imorn om den inte blir klar under dagen. hähähähä.

Letar febrilt efter min webcam som mystiskt har försvunnit när jag stor-/julstädade i vintras (har inte tänkt på att den var borta innan igår). Så fort jag har hittat den så ska jag ta en finisbild på min finismössa!

Nääää, hörde sängen ropa såatt.

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: