We are running in circles ~

Det blev bio med han som mitt hjärta brukar slå lite hårdare för i fredags och sedan lite bilåk lite sådär bara-för-att typ. Vi såg En gång i Phuket - döden. Så sjukt rolig. Bättre tillochmed än Sommaren Med Göran. Om jag får säga det själv.

Igår blev jag nykter på en inflyttningsfest där medelåldern var ungefär 10-15år äldre än mig, men vad gör det när folket är trevligt och pratar om ganska så mycket mer intressanta saker än det som sägs på fester med 16-19åringar inblandade?! Inte mycket, om ni frågar mig. Hade trevligt och träffade en finne som såg p r e c i s ut som Thomas Dileva. Jag var rädd. Tills han började snacka, för då insåg jag att det inte var det där äcklet utan en väldigt trevlig person som bara har en extremt otur att se ut som honom.

nu idag så har jag segat i sängen och spelat det här nya flug-spelet Draw Something, jag tycker det är skitkul. Och nu vill jag ha en Iphone - fast jag egentligen inte vill det? Som jag nämnt förut HÄR.
Senare ska jag eventuellt till mina småkusiner som bor någonstans. haha. Har ingen aning egentligen vart de bor. Det är bra va? Det jag vet är vilket håll jag ska åt. HÄÄÄÄH... lite så.

Näje, nu blev det en bok igen, tänk om jag kunde använda den här energin på min riktiga bok?

/Pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: