Valborg och demonstrationståg ~

Valborg ägde! Blev kanske lite mycket shots men vafaaan, en gång om året kan jag väl leva med kanske?!
Vi blev inte så många, men kul hade vi för det tycker jag!
Grillat och potatisgratäng, cider, öl, vodka, jell-o shots, Tyrkisk Peber shots, någon hemmagjord vindruvsbrännvingrejs som grannen hade tillverkat (apgod men brände sönder) Alkoläsk, rom och cola och gud vet vad. Fint vare!

Idag (igår) var det 1a Maj och det betyder 6 saker för mig i år.
* Bara strax över 1 månad kvar till studenten. (panik)
* Min kusin, bästa vän och pappa fyller år!
* Sista klassfesten någonsin
* Min pappa reser snart bort ett tag
* Måste fixa studentklänningen typ pronto. Jävla skit det här med att ha sämst med pengar.
* Kontrollera gästlistan till studenten.

Nu ska jag lägga mitt stressade huvud mot kudden och banka i mig lite sömn!

/pous

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: